صفحه اصلی > جلسات و پرستاران نیروهای مسلح و مصاحبه ها و اورژانس پیش بیمارستانی و انجمن های پرستاری و استخدامی و ویژه ها : کوهساریان: پرونده شهدای پرستار هنوز به نتیجه نرسیده است

کوهساریان: پرونده شهدای پرستار هنوز به نتیجه نرسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، امیر کوهساریان، رئیس سازمان نظام پرستاری تهران گفت: در حال حاضر شاخص پرستار به تخت در تهران ۱/۲ است. این در حالی که در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس این نسبت بین ۳ تا ۵ است. 

به گفته وی کمبود پرستار در تهران وجود دارد و بیمارستان ها و مراکز درمانی به شهر تهران اضافه می‌شوند. 

او افزود: استخدام پرستاران از سال گذشته هنوز انجام نشده است و پست‌های خالی وجود دارند. بالای ۴۰ هزار عضو در نظام پرستاری تهران داریم.

او ادامه داد: بحث تعرفه گذاری به صورت پایلوت در بیمارستان‌ها در حال اجرا است. چالش‌هایی در زمینه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری وجود خواهد داشت.

کوهساریان گفت: در حال حاضر پرونده شهدای پرستار هنوز به نتیجه لازم نرسیده و درخواست من این است که پرونده شهدای پرستار به طور جدی پیگیری شود. 

او گفت:‌ مسابقات انتخابی ورزشی پرستاران در هشت رشته برگزار شده اند. جشنواره ورزشی برای اولین بار ویژه پرستاران برگزار شد. بررسی‌ها نشان می‌دهند که پرستار ورزشکار کم نداریم و باید در این خصوص از تمام ظرفیت‌هایمان استفاده بهینه کنیم. 

او افزود: در رشته‌های شنا، تیراندازی و شطرنج ورزشکاران خوبی داریم که در مجموع ۱۲۰ نفر در مسابقات شرکت کرده بودند که ۴۰ نفر به دور نهایی مسابقات راه یافتند. 

او افزود: امکانات ورزشی خوبی در شهر تهران وجود دارد و درخواست من از مسئولان ذی‌ربط این است که امکانات ورزشی را در اختیار پرستاران هم قرار بدهند.

admin

پست های مرتبط

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

آخرین جلسه هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

با حضور اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ آخرین جلسه هیئت…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید