صفحه اصلی > اورژانس پیش بیمارستانی و انجمن های پرستاری و استخدامی و سایر و ویژه ها و سازمان نظام پرستاری : کوهساریان خبرداد: جرائم ناشی از تردد پرستاران در ایام کرونا بخشیده می‌شود

کوهساریان خبرداد: جرائم ناشی از تردد پرستاران در ایام کرونا بخشیده می‌شود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، امین کوهساریان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران اظهار کرد: روز گذشته هیئت مدیره نظام پرستاری تهران دیداری با اعضای یکی از شعب بانک ملت به منظور اعطای تسهیلات به پرستاران و پیگیری جدی این موضوع داشت و در ادامه اعضای هیئت رئیسه بازدیدی هم از بیمارستان کسری داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های پرستاران این بیمارستان قرار بگیرند.

وی با اشاره به دیدار نظام پرستاری با سردار حسینی گفت: به مناسبت هفته فراجا دیداری با جانشین رئیس پلیس راهور فراجا داشتیم تا از زحمات پلیس تقدیر و تشکر کنیم. مشکلات و مسائل موجود در حوزه پرستاری و همکاری‌های لازم در جلسات مذکور مطرح شد که از جمله آن‌ها طرح ترافیک، جریمه‌های پرستاران در ایام کرونا و برگزاری مسابقات رالی با کمک پلیس راهور بود که قرار شد هر چه زودتر اقدامات و پیگیری‌های لازم در این باره انجام شود.

کوهساریان ادامه داد: در مورد جریمه‌ها قرار شد جریمه‌های ناشی از تردد در ایام کرونا برای پرستاران تحت شرایطی بخشوده شود. در خصوص صدور مجوز طرح ترافیک در صدد افزایش سهمیه به کمک شهرداری و پلیس راهور هستیم که این هم نیازمند پیگیری‌هایی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پرستار، بیان کرد: پیرو این جلسات قرار شد در آستانه روز پرستار به کمک معاونت اجتماعی پلیس راهور، بتوانیم برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات خانوادگی رالی انجام شود.

admin

پست های مرتبط

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید