صفحه اصلی > مصاحبه ها و سایر و ویژه ها : تیم منتخب نظام پرستاری تهران امروز راهی رقابت‌های کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در اصفهان شد/ نام شهیده مدافع سلامت روی پیراهن تیم منتخب نظام پرستاری تهران

تیم منتخب نظام پرستاری تهران امروز راهی رقابت‌های کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در اصفهان شد/ نام شهیده مدافع سلامت روی پیراهن تیم منتخب نظام پرستاری تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، در سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، دردانه اباعبدالله (ع)، امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۱، اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری دیداری با تیم منتخب نظام پرستاری تهران برای اعزام به مسابقات فرهنگی ورزشی پرستاران کشور در اصفهان داشتند و سپس تیم منتخب هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به به منظور شرکت در مسابقات اصفهان اعزام شدند..

امین کوهساریان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، درباره جرئیات اعزام این تیم و مسابقات پیش رو اظهار کرد: این کاروان متشکل از اعضای منتخب جشنواره فرهنگی ورزشی است که در ۸ رشته به رقابت پرداختند؛ به جز دو رشته تیمی فوتبال و فوتسال که نتوانستند از مرحله مقدماتی صعود کنند، منتخبان در ۶ رشته رقابت خواهند کرد. برای شرکت کنندگان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنند.

کوهساریان در خصوص نام درج شده روی پیراهن تیم اعزامی هیئت مدیره نظام پرستاری توضیح داد: تصمیم و رای هیئت مدیره بر این بود که کاروان ما به نام یکی از شهدای پرستار مدافع سلامت در سطح شهر تهران باشد، برای نامگذاری پیشنهادات مختلفی وجود داشت، اما با توجه به قرابت تاریخ شهادت خانم زهرا بی‌آزار که با ایام برگزاری این جشنواره مصادف بود، تصمیم گرفتیم نام این شهیده را برای کاروان انتخاب کنیم و پیراهن تیم اعزامی ما نیز مزین به نام این شهیده بزرگوار است.
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در ادامه به دیدار با خانواده این شهید اشاره کرد و گفت: در این دیدار از محسنات اخلاقی و تعهد و مهارت او در حیطه مسئولیتش گفتگو شد. این شهیده از نیرو‌های کادر درمان بیمارستان میلاد تهران بود که در راستای خدمت رسانی به بیماران و نجات جان آنان به مقام رفیع شهادت نائل شد.

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

پیام تسلیت هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

‍ ‍ انا لله و انا الیه راجعون روح بلند رئیس جمهور…

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت روز جهانی پرستار

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با صدور پیامی، روز جهانی پرستار…

پیام تسلیت در پی درگذشت مادر همسر رییس کل سازمان نظام پرستاری

🔰پیام تسلیت هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی درگذشت مادر…

دیدگاهتان را بنویسید