صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف گردهم آمدن دوباره پرستاران

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف گردهم آمدن دوباره پرستاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، آقای علی عباسی بیگلو، معاون اجرایی نظام پرستای تهران، در خصوص برگزاری دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران گفت: ما هر ساله یک جشنواره فرهنگی ورزشی در کل کشور برگزار می‌کردیم و امسال دهمین دوره این جشنواره است که به دلیل کرونا در دو سه سال اخیر برگزار نشد. این جشنواره در سطح استان تهران برگزار می‌شود.
وی درباره اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره گرد هم آوردن پرستاران پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا و سوق دادن آن‌ها به سمت ورزش است. در واقع هدف از برگزاری این جشنواره از ابتدا همین بوده است چرا که پرستاران به دلیل حضور مداوم در فضای بیمارستان و شیفت‌های متعدد فرصت ورزش و تحرک کمتری دارند، بنابراین با تصمیم عوامل اجرایی، قرار بر این شد به این بهانه این قشر زحمتکش جامعه بتواند زمانی را به ورزش و سلامت بیشتر اختصاص دهد.
معاون اجرایی نظام پرستاری تهران ادامه داد: این جشنواره از ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه خواهد داشت و شامل رشته‌های ورزشی مختلفی از جمله شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه، دو و میدانی، شنا، دارت، والیبال بانوان و فوتسال آقایان می‌شود.
آقای عباسی افزود: اقدام دیگری که نظام پرستاری در راستای ارتقاء سلامت پرستاران انجام خواهد داد، مذاکره با سازمان ورزش شهرداری و وزارت ورزش و جوانان است تا فرصتی برای پرستاران حداقل در سطح تهران برای استفاده از امکانات ورزشی این سازمان‌ها با تخفیف یا به صورت رایگان فراهم شود. این گام دومی است که قصد داریم پس از برگزاری جشنواره پیگیری کنیم تا به مرحله اجرایی برسد.
آقای عباسی در پایان تاکید کرد: قرار است در نیمه شهریور ماه سال جاری یک جشنواره کشوری با همین هدف و محتوا و در رشته‌های ورزشی مذکور در استان اصفهان برگزار شود.
انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

برپایی غرفه سلامت به مناسبت هفته سلامت توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت هفته…

حضور اعضای ششمین دوره هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در آیین بزرگداشت مقام پرستار

در مراسم بزرگداشت مقام پرستار روز چهارشنبه، یکم آذر ماه که به…

۲ آذر ۱۴۰۲

تجمع روز چهارشنبه جامعه پرستاری کشور از مردم و کادر درمان غزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات مدیره نظام پرستاری تهران، علی عباسی…

۲۶ مهر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید