صفحه اصلی > هیئت مدیره و مصاحبه ها : معاون اجرایی نظام پرستاری تهران در گفتگو اختصاصی با صبح ایران: دنیا شاهد رشادت کادر درمانی ایران بود

معاون اجرایی نظام پرستاری تهران در گفتگو اختصاصی با صبح ایران: دنیا شاهد رشادت کادر درمانی ایران بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، فرشید الازمنی معاون اجرایی نظام پرستاری تهران در گفتگو با خبرنگار سلامت پایگاه خبری صبح ایران در مورد مقاومت پرستاران در برابر ویروس کرونا و شباهت این موضوع به دوران دفاع مقدس، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور جامعه پرستاری و کادر درمان ازجان خود گذشتند تا در اپیدمی کرونا در کنار هموطنانمان باشند که شباهت زیادی به دوران دفاع مقدس و دفاع جوانان ایران در برابر دشمن دارد؛‌ همچنین بسیاری از کادر درمانی کشور را دانش آموختگانی تشکیل می‎دهند که متولدین دهه ۷۰ و ۶۰ شمسی هستند که از زمان جنگ یا چیز زیادی به خاطر ندارند و یا هشت سال دفاع مقدس را ندیدند اما امروز همین جوانان حماسه آفریدند.

وی افزود: بسیاری از پرستاران هستند که چند ماهی است به دلیل مشکلات نیروی انسانی به منزل خود نرفته و عزیزان خودشان را ندیده‌اند و یا بیمار شدند تا هیچ کدام از هموطنانمان بر اثر بیماری کرونا از دنیا نروند .

معاون اجرایی نظام پرستاری تهران بزرگ گفت: در روزهایی که دنیا شاهد است که بسیاری از کادر درمانی در حال استعفا دادن هستند کادر درمانی ایران با قدرت در مقابل ویروس منحوس کرونا ایستادگی کردند و در کنار مردم هستند.

وی بیان کرد: تمام کادر درمانی ایران امروز مانند هشت سال دفاع مقدس در کنار یک دیگر مجاهدت می‌کنند تا کمترین آسیبی به مردم برسد.

الازمنی از معاون پرستاری وزارت بهداشت خواستار پیگیری پرداخت معوقات پرستاری شد و افزود: ما انتظار داریم معاون وزیر بهداشت این موضوع را در اولویت قرار دهد چون معیشت پرستاران دچار مشکل شده است.

وی تاکید کرد: مشکل پرستاری حل نخواهد شد مگر اینکه جامعه پرستاری در سایه اتحاد و همدلی به دنبال این رفع مشکلات و موانع خود باشند.

معاون اجرایی نظام پرستاری بیان کرد: امروز نظام پرستاری تهران بزرگ ۱۴ شهید تقدیم کشور عزیزمان کرده و از مردم می‌خواهیم که به نکات بهداشتی توجه کنند.

منبع: پایگاه خبری صبح ایران

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

دوره آموزشی حضوری و آنلاین NICU

آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برگزار می کند  دوره آموزشی حضوری…

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره آموزشی حضوری و آنلاین CRRT

آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برگزار می کند  دوره آموزشی حضوری…

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی غرفه سلامت به مناسبت هفته سلامت توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت هفته…

دیدگاهتان را بنویسید