صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی : مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران: همه پرستاران درگیر با کرونا باید جزو ایثارگران شناخته شوند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران: همه پرستاران درگیر با کرونا باید جزو ایثارگران شناخته شوند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه همه پرستاران درگیر با کرونا باید جزو ایثارگران شناخته شوند، گفت: همانطور که رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس همگی جزو ایثارگران محسوب می شوند.

«بهروز قنبری» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبرینظام پرستاری تهران با بیان اینکه پرستاران خط مقدم درمان به مثابه رزمندگان هستند، در ادامه اظهار کرد: این موضوع از موارد درخواستی ما در ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران بود که باید از طرق مختلفی از جمله نهادهای صنفی چون نظام پرستاری به طور جدی پیگیری شود.

وی تبدیل وضعیت پرستاران قراردادی و شرکتی به رسمی و پیمانی را از دیگر خواسته ها برشمرد و افزود: پرستاران جزو نیروهای حاکمیتی هستند بنابراین باید با اصلاح وضعیت استخدامی آنها نقش حاکمیتی داشته باشند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با وجود این درخواستها تاکنون موردی عملیاتی نشده است، خاطرنشان کرد: قوانین بالادستی و در تصمیم گیری های کلان این خواسته ها را اجرایی کنند.

قنبری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران یک کارشناس اتاق عمل شهید خدمت داشته است، یادآور شد: اما حدود ۱۰۰ نفر پرستار به کرونا مبتلا و بهبود یافته اند که از ۴۴۰۰ پرستار این تعداد آمار زیادی نیست.

انتهای پیام 

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

بیانیه مهم سازمان نظام پرستاری در رابطه با مسائل روز خطاب به مردم و مسئولان پرستاران خسته اند، مردم رعایت کنید، مسئولان به وعده ها عمل کنید

سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند و از مسئولان دولت خواست که به وعده های خود برای پرداخت معوقات، فوق العاده ویژه و استخدام نیرو عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید