صفحه اصلی > پرستاران نیروهای مسلح : تقدیر از همسران پرستار پلیس راه پایتخت

تقدیر از همسران پرستار پلیس راه پایتخت

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: در دیدار از خانواده کارکنان از همسران پرستار آنان تقدیر شد.

 به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، سرهنگ «نور الله خادم» گفت: با ورود ویروس کرونا ماموریت های پلیس نسبت به زمان های مشابه بیشتر و گاهی انجام این ماموریت ها، حضور کارکنان این پلیس تا پاسی از شب به طول انجامیده است. در این بین همکاری اعضای خانواده این کارکنان با مجموعه پلیس در انجام موثر ماموریت های بسیار مهم و موثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام تعدادی از کارکنان این پلیس همسرشان نیز به عنوان کادر درمانی در مراکز درمانی در حال خدمت رسانی به شهروندان می باشند، گفت: سختی کار و بی وقفه بودن اعضای این خانوده هر دو سنگر مدافعان سلامت و امنیت جامعه ستودنی است.

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: استقامت و سخت کوشی این اعضای خانواده که الگوهای ایثار، فداکاری، گذشت و مقاومت می باشند، پاداش اخروی را برای آنان به همراه خواهد آورد.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما این است که قدردان این تلاش ها و زحمات این عزیزان بوده و به آن ارج بنهیم. گفتنی است: در این بازدید از همسران پرستار کارکنان پلیس توسط رئیس پلیس راه تقدیر شد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید