صفحه اصلی > بیانیه و هیئت مدیره : بیانیه هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید تهران

بیانیه هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید تهران

بیانیه هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید تهران

📢بیانیه هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در پی فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید تهران به شرح زیر است:

💠بسم الله الرحمن الرحیم💠
وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُم بَیْنَهُم بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

🔸️کمتر کسی است که فراموش کند جامعه پرستاری در مبارزه با ویروس منحوس کرونا به سان سربازان جان برکف، خود را فراموش کرده و بدون تعلل، جان خود را سپر بلای ملت عزیز ایران کرده بودند.
🔹️پرستارانی که علی رغم مشکلات، شبانه روز خود را فراموش و خویشتن را وقف سلامت جسم و جان مردم نموده و خود را متعهد به مراقبت کردن از جامعه می‌دانند.

🔻فلذا با ابراز تاسف بابت فوت کودک ۶ ماهه در بیمارستان مفید تهران، ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم.

  1. رویکرد غیر منصفانه، جانبدارانه و شتابزده برخی از رسانه‌ها تنها موجب مخدوش شدن حقیقت و غلبه احساسات بر واقعیات می‌شود. بنابراین رسانه‌های محترم را دعوت به صبر تا اعلام نتیجه نهایی از طرف مراجع ذی ربط می‌کنیم.
  2. پر واضح است که اعتراض صنفی پرستاران که از حقوق قانونی آنان است، ارتباطی با این حادثه دلخراش نداشته است. شواهد موجود موید حضور پرستاران و کادر پزشکی در اورژانس و برقراری فرایند ارائه خدمات به مراجعین می‌باشد.
  3. بازداشت همکاران پرستاری و کادر پزشکی و ارجاع آنان به دادگاه‌ جنایی، پیش از تکمیل تحقیقات و بررسی مراجع صاحب صلاحیت را دور از انصاف می‌دانیم و در تلاش هستیم تا در اسرع وقت مشکل این همکاران مرتفع شود.
  4. همچنین از سازمان های نظارتی و قضایی درخواست داریم که به موانع خدمتی جامعه پرستاری نظیر مشکلات معیشتی، کمبود نیرو و فشار کاری مضاعف توجه ویژه ای داشته باشند. چراکه برطرف شدن این موانع اثر مستقیمی بر ارتقای سلامت جامعه و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم عزیز دارد.

⭕️در پایان لازم به ذکر است هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ حراست از کیان هویت حرفه‌ای پرستاری و همکاران جامعه پرستاری را رسالت خود می‌داند و در ایفای این مسئولیت مهم، تمام تلاش و توجه خود را به کار خواهد گرفت.
همچنین از مراجع مسئول در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که وظیفه‌شان پاسخگویی در قبال جامعه پرستاری است، می‌خواهیم تا بر اساس دستورات مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهور و قوانین مربوطه در خصوص حمایت از قشر زحمتکش پرستاری اقدامات عاجل و مقتضی را به عمل آورند.

🖊روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ

ادمین

پست های مرتبط

دوره آموزشی حضوری و آنلاین NICU

آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برگزار می کند  دوره آموزشی حضوری…

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره آموزشی حضوری و آنلاین CRRT

آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برگزار می کند  دوره آموزشی حضوری…

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برپایی غرفه سلامت به مناسبت هفته سلامت توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت هفته…

دیدگاهتان را بنویسید