صفحه اصلی > علمی و وزارت بهداشت و انجمن های پرستاری و فرهنگی ، هنری ، ورزشی و استخدامی و ویژه ها : کوهساریان: دیدگاه پرستاران برای هیات مدیره تهران بسیار مهم است/ حقوق پرستاران را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد

کوهساریان: دیدگاه پرستاران برای هیات مدیره تهران بسیار مهم است/ حقوق پرستاران را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات مدیره نظام پرستاری تهران، همایش رابطین و مسئولین پرستاری مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران با حضور اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد،بر اساس این گزارش  امین کوهساریان رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ  در همایش رابطین و مسئولین پرستاری مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی تهران ضمن تاکید بر پیگیری حقوق پرستاران اظهار کرد: دیدگاه پرستاران برای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ بسیار مهم است و سعی خواهیم کرد از این دیدگاه به بهترین شکل در راستای حرکت رو به جلوی هیات مدیره استفاده کنیم.

وی افزود: پیش از این جلسات خوبی با برخی از دانشگاه های تهران داشتیم و سعی داشتیم ارتباط خوبی با مراکز درمانی ارتباط خوبی برقرار کنیم.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ  در ادامه گفت: ۴۲ هزار عضو در سطح داریم و سعی کردیم به صورت گسترده و پیامکی و از طریق سایت به جهت اطلاع رسانی با تمامی پرستاران در ارتباط باشم؛ از سوی دیگر تلاش کردیم با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی همچنان با پرستاران سطح تهران در ارتباط باشیم.

وی در ادامه به قوانین نظام پرستاری تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در هیات مدیره تهران صورت گرفت عملکردها بر اساس اهداف مختلف به هرکدام از اعضا هیات مدیره سپرده شد و تاکنون توانستیم اقدامات خوبی را  انجام دهیم.

کوهسارایان گفت: بدون کمک رابطین بیمارستان ها و دانشگاه ها قطعا نمی توان کاری را از پیش برد و باید همه در کنار یک دیگر برای  پیشرفت پرستاری تلاش کنیم.

انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

انتصاب سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت

جناب آقای دکتر مجید احمدی  انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را…

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه فوتسال هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در سال 1403

هیأت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می کند: برنامه ورزشی هیئت…

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید