صفحه اصلی > تعرفه گذاری و مصاحبه ها و انجمن های پرستاری و استخدامی و ویژه ها : تاکید معاون اجرایی هیات مدیره نظام پرستاری تهران بر لزوم پیگیری مطالبات خانواده شهدا سلامت

تاکید معاون اجرایی هیات مدیره نظام پرستاری تهران بر لزوم پیگیری مطالبات خانواده شهدا سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، علی عباسی معاون اجرایی نظام پرستاری تهران با اشاره به رسیدیگی به وضعیت خانواده های شهدا سلامت توسط هیات مدیره نظام پرستاری تهران اظهار کرد: در شش ماه گذشته نظام پرستاری تهران در راستای تکریم خانواده های شهدای مدافع سلامت اقدامات گوناگونی انجام داده است.

وی افزود: از ۳۷ شهید مدافع سلامت شهر تهران وضعیت پرونده ۱۱ شهید در بنیاد شهید تعیین تکلیف شده است در همین راستا نظام پرستاری تهران در جلساتی با سازمان نظام پرستاری و اداره امور ایثارگران وزارت بهداشت پیگیر به اتمام رسیدن پرونده ۲۶ شهید دیگر شده است.

معاون اجرایی هیات مدیره نظام پرستاری تهران اظهار کرد: در جلسات نظام پرستاری با شورای شهر تهران،خواستار همکاری شهرداری در نامگذاری برخی اماکن و خیابان ها به نام شهدای پرستاری، ساخت و جاگذاری المان و تندیس شهدای پرستاری در میادین سطح شهر شده ایم. دیدار از خانواده های شهدای مدافع سلامت و تقدیر و تکریم از آنها در دستور کار نظام پرستاری تهران قرار دارد. در این دیدارها، مشکلات این خانواده ها بررسی و بلافاصله از مراجع زیربط پیگیری می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید