صفحه اصلی > مصاحبه ها و مناسبتها و استخدامی و ویژه ها : دیدار هیات مدئیره نظام پرستاری تهران با نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه پیگیری مطالبات پرستاران

دیدار هیات مدئیره نظام پرستاری تهران با نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه پیگیری مطالبات پرستاران

امین کوهساریان رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران با اشاره به دیدار با رمضانعلی سندوینی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ادامه پیگیری های صورت گرفته به منظور مطالبات پرستاران شاغل در شهر تهران  با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدارهایی برگزاریکردیم؛  در ادامه این دیدار ها با  رمضانعلی سندوینی نماینده مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ دیدار کردیم.

وی افزود: در این دیدار مشکلات پرستاران از جمله مشکلات جذب و قانون مشاغل سخت و زیان آور، قول های استخدامی، قانون تعرفه گذاری و… به بحث گذاشته شد.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران ادامه داد: پس از این دیدار مقرر شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیات مدیره نظام پرستاری تهران را در زمینه پیگیری مطالبات پرستاری همراهی کنند و در این زمینه دیدارهایی با دولت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشته باشند.

کوهساریان در پایان خاطر نشان کرد: هیات مدیره نظام پرستاری تهران به صورت جدی پیگیر مطالبات پرستاران است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

برپایی غرفه سلامت به مناسبت هفته سلامت توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت هفته…

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید